Жаңа
білім беру нәтижесінде интербелсенді әдістерді қолдану
Біз «Өмір бойына жететін білім
алу» моделінен
«өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге
тиіспіз.
Н.Ә.Назарбаев
Әлемдік
бәсекелестік заманында әрбір адамның білім сапасын, қабілеттік деңгейін,
іскерлік мүмкіндігін анықтайтын адам ресурстарын дамыту мәселесі күн тәртібіне
өткір қойылып, адамның білімі мен біліктілігі қазіргі кезеңде мемлекеттердің
бәсекеге қабілеттілігінің ең маңызды көрсеткішіне айналып отыр. Бәсекеге
қабілетті, интеллектуалдық күші жетік маман кадрлар болмай, әлемдік бәсекеге
төтеп бере алатындай экономика дамымайды. Қай заманда да өркениеттің
өрлеуі интеллектуалдық шығармашылық қабілеттің негізінде іске аспақ.
Бүгінгі
таңда жеке тұлғаны емес, оның даму үрдісін басқару қажеттігі айқындалып отыр. Білім
алушының түрлі ақпараттың толассыз ағынында бағытталуы қиынға түсіп отыр, ол
үшін оның талдау, құрылымдау, жүйелеу, мәселені шешу дағдылары жетік дамытылуы
тиіс. Ал бұл, педагог жұмысындағы тікелей жасалатын әдістерден, бас тартылып,
артық дидактизмнен, ғибаратты сарыннан тежелуді; оның есесіне бірінші орынға
қарым-қатынас жасаудың сұхбаттық әдістерін, шындықты бірлесіп іздеуді, сан
алуан шығармашылық әрекетті тәрбиелеуші шарттарды жасау арқылы дамытуды
білдіреді.